Bevásárlókosár

A kosár üres
Összes : 0,00 Ft
Az Ön kosara üres

Gyakran ismételt kérdések

 

-> Megváltozott az email címem. Mi a teendő?

- Kérem jelentkezzen be a főoldalon, bal oldalon található a bejelentkezési, regisztrálási boxban.

- Utána működni fog a következő link és itt tudja megváltoztatni az adatait:  Fiókbeállítások

- Kérjük mondja le - valamely régi címére kapott email-ből - a hírlevél értesítőt. Ezután már az új email címe fog élni.

 

-> Hogyan tudok regisztrálni?

A regisztráció lépései a következők:

- A főoldalon, bal oldalon található a bejelentkezési, regisztrálási boxban nyomja meg a "Regisztrálás" linket.

- A megjelenő oldalon kérem töltse ki az adatait és nyomja meg a "Regisztrálás" gombot. (Felhasználónévnek érdemes megadni az email címét)

- Így létrejött a regisztrációja, de még aktiválatlan (élesítetlen)

- A regisztrációját a bejelentkezés előtt aktiválnia kell

- Kapni fog egy emailt, amellyel aktiválhatja az előzőleg létrehozott regisztrációját. Nyomja meg az emailben található aktiváló linket.

- Ezzel létre is jött és élesítve is lett a regisztrációja.

 

-> Mit tegyek, ha nem kaptam meg regisztráció után az aktiváló linket tartalmazó emailt?

- Kérem nézze meg az emailt a SPAM-ok között. Nem csak a levelező rendszere spam könyvtárában, hanem ha van az email fiókjának web-es felülete (pl. www.freemail.hu vagy www.gmail.com), akkor ott is meg kellene nézni.

- Kérem vegye fel az info@audiobiblia.hu email címet, mint biztonságos küldőt.

- Ha nem érkezett meg, akkor hibás email címet adott meg, ebben az esetben kérem regisztráljon újra.

 

-> Nem sikerül bejelentkeznem

- Bejelentkezés előtt egyszer regisztrálnia kell

- Regisztráció után egyszer aktiválnia kell a regisztrációt

- Ha azt az üzenetet kapja, hogy "A felhasználónév és a jelszó nem egyezik, vagy Önnek még nincs fiókja.", akkor az is előfordulhat, hogy Önnek az email címe és felhasználó neve különbözik és az email címével próbált bejelentkezni a felhasználó neve helyett. Pedig csak a felhasználó névvel lehet bejelentkezni! Ezért érdemes a felhasználó névnek az Ön email címét megadnia, ekkor azt nem kell külön megjegyezni.

 

-> Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan kaphatok új jelszót?

- A főoldalon, bal oldalon található a bejelentkezési, regisztrálási boxban nyomja meg a "Elfelejtette a jelszavát?" linket.

- A jelszókérés csak akkor működik, ha már létrehozta a regisztrációját és azt aktiválta

 

-> Elfelejtettem a felhasználónevem, hogyan tudhatom meg, hogy korábban mit adtam meg?

- A főoldalon, bal oldalon található a bejelentkezési, regisztrálási boxban nyomja meg a "Elfelejtette a felhasználónevét?" linket.

- Írja be azt az email címét, amelyet korábban megadhatott a felhasználónévhez

- És az email címére megkapja a felhasználónevet tartalmazó emailt

 

-> Emeltdíjas számra elküldtem a megadott szöveget, de ezt az üzenetet kaptam: "Jelen szolgáltatás ékezetes szöveget és bináris szöveget nem támogat és Kérjük ellenőrizze majd ismételje meg kérését"

A bináris kódolás miatt visszautasított SMS el sem jut az emelt díjas szolgáltatóig, így nem terheli az emelt díj összege. A telefon készüléket úgy kellene beállítani hogy ne bináris kódolással küldje az SMS-t. Ha nem sikerül a beállítás akkor be kellene menni a szolgáltatóhoz (T-mobile, Vodafone, vagy Pannon) és elmondani, hogy ilyen emeltdíjas telefonszámra nem tud küldeni üzeneteket és ilyen válasz SMS-t kap. Ilyenkor beállítják a készülékét és aztán működik a küldés.